søndag 11. april 2010

Vår og barnerom

I dag har det vært strålende sol ute: Lille prinsen og jeg har vært ute i flere timer. Kjempedeilig!
Har fått ordnet litt ute. Sådd litt sommerblomster. Funnet fram noen vårsko og impregnert dem.
Disse vil jeg ikke bruke på leeenge.

Disse er ferdig sprayet og står til tørk. Damen i skobutikken anbefalte meg å spraye tøysko også. Har aldri gjort det før, har egentlig ikke vært så flink til å stelle skoene mine. Men nå skal jeg altså bli bedre på det også...


Her er et lite glimt fra barnerommet.

Denne hylla har lillebroren min snekret til meg en gang for mange år siden på barneskolen. Jeg har malt den med blank hvitmaling, og nå henger den på rommet til prinsen. Et lite utvalg av kosebamser har fått plass på den.

Synes at denne knaggen er så søt at den fortjener et eget bilde.

Har fått enda en award!

Tusen, tusen takk Fryd og forandring!
Wow, jeg blir helt fra meg av glede over denne oppmerksomheten...
Vil forresten anbefale et besøk innom Fryd og forandring. Hun har nettopp startet opp med sin blogg nummer to hvor vi får følge henne gjennom store forandringer som er planlagt for hage og hus.
Siden jeg har skrevet 7 (spennende?) ting om meg selv (et krav til awarden) for ikke så lenge siden, henviser jeg til innlegget for forrige award. Denne awarden vil jeg gi alle dere flotte mennesker som besøker denne bloggen.

Ha en fortryllende uke!
Klem

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å ta vare på skoa dine. Der har eg eit stoooort forbedrings- potensiale ;) Barnerommet ser kjempefint ut! Likte den koslege hylla med bamsane og den morsomme kroken :)
    Gratulerer med nok ein Award!:) Er ikkje det moro?:)
    Ha ein strålande mandag!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Heisann og takk for supert tips hos meg! Hvordan får du med deg slike nyheter? Impregnering av vårsko har vært et forsømt kapittel i hjemmet mitt må jeg innrømme.. så absolutt et forbedringspotensiale!

    Ha en flott dag!

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)