torsdag 31. mars 2011

Award

Jeg føler meg beæret;
jeg har nemlig flott denne awarden av to herlige kvinner med hver sin herlige blogg som kan anbefales et besøk:
Elisabeth med bloggen Livets Drøm
og
Nina Iren med bloggen Mitt Lille Slott
1000 takk!

Med awarden følger det jo selvfølgelig med en utfordring om å fortelle 8 ting om seg selv og deretter sende awarden videre til 5 bloggere med under 100 følgere.
Så da kaster jeg meg uti og forteller 8 ting om meg selv:

1) Jeg ELSKER våren!
Hadde jeg hatt masse penger og det ble ansett som "politisk korrekt", ville jeg hatt varmekabler i hagen og grønn plen nå. Men jeg får vel heller smøre meg med tålmodighet...

2) Jeg har avlyst rosa shopping.
Var på 3D ultralyd forrige uke og fikk konstatert at vi venter en liten kosegutt til sommeren
-og ikke en prinsessejente som vi først trodde.

3) Synes det er koselig å bake.
Min kjære ble litt oppgitt i går da jeg og lille prinsen satte i gang med å bake;
det var jo ingen spesiell anledning.
-Men hallo! Man trenger vel ikke ha noen spesiell grunn for å bake og kose seg litt!!???

4) Jeg elsker sjokolade!
-og kan rett og slett ikke fatte hvorfor Freia ikke har headhuntet meg for testing og produktutvikling for lenge siden...
(he, he...)

5) Drømmer om et stoooooort hus jeg kan fylle med alle mine interiørdrømmer.

6) Har alltid MASSE idéer og prosjekter på gang
-problemet er tiden som ikke strekker til.
(Noen som kjenner seg igjen?)

7) Ønsker meg ny symaskin.
Har lyst til å lære meg å sy mere klær og interiørelementer selv.
I dag bruker jeg en symaskin etter farmoren til herr Jijji.
Den er oransje og har ikke særlig mange fancy funksjoner.

8) Liker å lese, men synes liksom ikke jeg har så mye tid til det.
For tiden leser jeg serien om Hulejørnens klan av Jean M. Auel
- fordi min kjære mormor har sagt at det er en sabla god serie jeg bare MÅ lese...

Jeg ønsker å sende awarden videre til:
Borte bra, men hjemme best
Bringen Blomster
Lille Frøken Jensen
Verone
Lene's Hus og Hage

Det er selvfølgelig valgfritt om dere ønsker å sende awarden videre.

Tuddelidu

2 kommentarer:

  1. Tuuusen takk for en veldig hyggelig overraskelse :-D

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flott award :D

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)