lørdag 25. juni 2011

Kjøkkenvindu

Har hatt tre dagpermisjoner fra sykehuset
(eller prøveløslatelse som jeg kaller det).
Veldig deilig å få være litt hjemme igjen.
Sykehustilværelsen er jo ikke akkurat spennende.
Prøver å få benyttet sjansen til å få gjort litt i heimen.
I går fikk jeg ryddet litt i kjøkkenvinduet og på avlastningsbordet.
Liker kombinasjonen av sink og lin,
og synes det passer bra med en linløper på avlastningsbordet.
Her står også teboksen min, som jeg er veldig fornøyd med og
 brettet med med kopper og herlige sommerskåler.

I vinduskarmen har jeg satt basilikum som vi sådde sent i våres i GG-kopper.
Håper de vokser seg store snart
-frisk basilikum er jo bare sååå godt.
Har mange ønsker og planer for sommeren;
én av dem er å male vinduskarmen på kjøkkenet.
Så gjenstår det å se om det skjer...
Ønsker alle en fortsatt herlig helg!

Klem

3 kommentarer:

  1. Heia:) Gratulerer så mye med den skjønne prinsen, godt å høre at ting går bedre, kan tenke meg det slet både psykisk og fysisk ja. Jeg satt her med klump i magen ohg tårer i øynene når jeg leste,men en lettelse at alt går bra med dere begge. Kan tenke meg det er herlig å være hjemme litt igjen ja. god klem fra Monica

    SvarSlett
  2. gratulerer så mye med den lille :) leste innlegget ditt under nå, og det er godt å vite at det går bedre nå iallefall *klem*

    SvarSlett
  3. Åh, så herlig at du har fått kommet hjem igjen!! Gode nyheter:) Koselige bilder du viser, skjønne de småskålene da.
    Klem

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)