onsdag 21. september 2011

Bilvaskepremie med en anelse lilla

I dag har jeg støvsugd og vasket bilen min innvendig.
Helt ferdig ble jeg ikke.
Jeg var nemlig tom for cockpitshine, så den siste finishen får jeg ta senere.
Men den ble i alle fall renere enn den var.
Noen andre som sliter med sjokoladesmuler i girspaken?
*smiler*
Det å vaske bil er ikke akkurat det jeg synes er mest moro.
Så etterpå syntes jeg at jeg fortjente en pause med et interiørblad, en kopp latte macchiato og en liten bit sjokolade.
*smiler*
Kyllingfilet og tagliatelle med sopp og spinatsitronsaus høres godt ut...
Lurer på om jeg skal prøve ut det til middag en dag...
Deilig med litt inspirasjon til å prøve ut nye retter.
Klem

2 kommentarer:

  1. Kjenner til det girspakesjokoladeproblemet jeg også, aaaaner ikke hvordan det skjer;-)

    Mye fint du hadde kjøpt under her da, snart klar for litt høstshopping jeg også.

    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar inne hos meg :) Jeg koser meg med å titte på interiørblogger stort sett hver dag... Så jeg har vært her, på en måte. Men litt deilig å være på sporet igjen og kunne fokusere litt på hus og heim :)


    Klem <3

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)