fredag 6. januar 2012

Stoff og ambisjoner i lang baner

I dag har jeg vært en tur på Stoff og Stil i Drammen.
Jeg hadde jo selvfølgelig skrevet en handleliste på forhånd.
Men kom vel hjem med over dobbelt så mye som nevnt på denne handlelista.
Skummelt med sånne steder....
Sy-ambisjonene er det i alle fall ikke noe i veien med;
har planer om å sy både klær til prinsene mine, til meg selv, vesker, puter og duker.
Nedenfor et utvalg av hva som lå i posene fra dagens handletur.
I dag er også julen ryddet ut av huset.
Juletreet har vært temmelig slitent noen dager,
men tradisjonen tro skal julen ut trettende dag.
Føler både jeg og hele huset er fullt av barnåler
-på tross av mye bruk av støvsugeren.
Tipper det vil dukke opp enkelte barnåler her og der frem til sommeren... 
(Jula varer helt til påska?)

Ha en fortryllende helg!
Har akkurat lagt masse (!) planer for helgen,
så får vi se hva tiden tillater....

Klem

2 kommentarer:

  1. Fine stoffer!
    Her har symaskinen stått framme hele dagen!
    Ha en god helg!
    Klem Irene

    SvarSlett
  2. den turkise av delene, jeg liker handle veldig mye, fordi jeg elsker fargen turkis! De har en meget interessant blogg, og jeg kommer ofte innom! Hilsen fra Tyskland av Angie kjærlighet og et Godt Nyttår

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)