lørdag 4. februar 2012

Kortkurs og lørdagskveld

He, he...
Jeg må le litt av meg selv...
Er ferdig med å male på badet for dagen og har tatt meg en dusj.
Det er ingen tvil når jeg har malt;
det er maling over alt.
Store malingsflekker hadde trekt igjennom buksa og prydet både her og der.
Planen er å male siste strøket på badet imorgen,
 og da blir det vel en liten dusj med white-spriten på meg etterpå.
Dagens bilder er av kortet jeg lagde på et kortkurs på Gode Minner i Tønsberg.
Vanligvis pleier jeg ikke å stæsje sååå masse når jeg lager kort.
Men dette kortet synes jeg ble supersøtt og koselig.
Deilig med litt ny inspirasjon, utprøving av nye produkter og nye triks.
Kan vel fort skje at det blir litt mer stæsj på meg også når kort skal lages i fremtiden.
Nå er det sofaen, tv og bamsemums som gjelder resten av kvelden.

Klem

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort altså! Hadde blitt glad hvis jeg fikk et slikt kort ja.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Så vakkert kort!!
    Gleder meg til å se det nymalte badet.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort. Jeg tenkte på det senest i stad, at jeg må få laget opp noen flere kort til bursdager o.l. I kortesken vår er ddet bare julekort nå, og det blir liksom ikke det samme i juli for eksempel ;-)
    GLeder meg til å se bad!
    Klem

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)