torsdag 30. august 2012

Plass til høstsko

Selv om sola skinner,
er lufta blitt atskillig skarpere.
Det er ingen tvil lenger;
høsten er kommet.
I dag har jeg ryddet bort sommerskoene;
kjipp-kjappere og sandaler.
Disse fiiiiine blå har jeg kun fått brukt én gang i sommer.
Nå skal de settes bort.
Gleder meg til å bruke dem masse neste sommer.
Enn så lenge har jeg fått litt mer plass til høstsko.
Tror jeg må på skoshopping.
*smiler*
Skohylla i gangen har fått et par nye strøk med hvitmaling.
Så nå er den fin og hvit igjen.
Da lille prinsen så meg kjøre inn på parkeringsplassen til barnehagen i går for å hente prinsene mine,
fortet han seg å plukke noen blomster til meg.
Han er jo bare skjønn da....
*smiler*
Nå har blomstene fått plass i gangen og ønsker alle som kommer velkommen.
Sandalene til mini-prinsen var hans første sko.
Inntil videre har de fått plass oppå skohylla,
mens mor tenker på om de skal taes vare på eller kastes.

Klem 

1 kommentar:

  1. Hei, så lekre sko. Håper du få brukt dem mye neste år iallefall.
    Og så må jeg spørre om noe annet; for jeg har sendt deg to emails direkte. Har du fått dem?

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)