tirsdag 26. februar 2013

Våryr

Jeg er bare sååååå klar for vår.
De siste dagene har vært helt fantastiske med strålende sol.
Herlig at det blir lysere ute morgen og kveld også.

Gleder meg vilt til å kunne sitte ute i vårsola,
 nyte en kopp te og litt lesestoff uten flere lag med klær.
Gleder meg til å se resultatet av høstens løksetting i hagen.
Gleder meg til å gå i skogen, høre fuglene kvitrende og plukke blåveis.
Gleder meg til å sitte nede på brygga og kose meg med en iskrem.
Gleder meg til å prøve mine nye vårsko.
Gleder meg til årets første sykkeltur på bar asfalt sammen med lille prinsen.
Gleder meg til å sparke fotball med prinsene i hagen.
Det er i det hele tatt MYE å glede seg til.
*smiler*
Jeg blir våryr hver gang jeg er innom et hagesenter.
Klarer rett og slett ikke å la være å kjøpe med meg litt stæsj.
Har kjøpt både frøposer og ny hagebukse.
Håper å få hagen enda finere i år,
og klarer nesten ikke å vente....
Øyeblomst er nye for meg;
gleder meg til å prøve dem.
Etter et år opphold i fjor,
er jeg klar for ny runde i år med erteblomster.
De er absolutt blant mine favoritter blant sommerblomstene.
-Og så lukter de jo helt fantastisk.
*smiler*
Fredag er vi i mars-måned.
Da er jeg klar for å så de første frøene.
*smiler*
Klem fra 
Jijji

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)