mandag 17. februar 2014

Vår!


Dagen har vært tilbragt hjemme fra jobb sammen med en syk mini-prins.
Sola har lyst opp ute, snøen er snart borte
og jeg er strålende fornøyd med alt som minner om vår.
*smiler*
Jeg er bare sååååå klar for lysere og varmere tider!
Jeg har funnet frem frøboksen min,
sortert og notert…
Her skal det ikke mangle på ambisjoner om en blomstrende sommer….


Mini-prinsen har sådd karse i en kopp.

Nytt av året er markjordbær.
Blir spennende å se om vi kan høste noen søte bær til sommeren.

Har ellers sådd noen cosmos i dag. 
En lyslykt får funke som "drivhus".


Så nå er det bare å krysse fingrene for at det kommer noe grønt opp etter hvert.
*smiler*


Klem fra
Jijji

1 kommentar:

  1. Det er så herlig med små hint av vår :)) Selv tok jeg frem småskoa idag, heeeerlig!

    Ønsker den en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)