torsdag 14. august 2014

Rosa for alle penga


2. august var jeg superheldig og fødte en utrolig nydelig prinsesse.
Siden da har jeg gått rundt i en egen rosa prinsesseboble.
- Og jeg nyter det.


Jeg som egentlig er veldig blå av meg,
kjenner at jeg fort kan venne meg til rosa.
*smiler*


Blomstene har jeg fått av foreldrene til herr Jijji.
Den store glasskrukka fant jeg uåpnet i en eske under opprydning på "roterommet".
Sand og skjell har herr Jijji og prinsene plukket med til meg fra stranda en varm dag i juli.
Det lille lysglasset har mini-prinsen laget til mammaen sin.
Og de to små kaninene hadde jeg på barnerommet mitt for mange år siden...

Klem fra
Jijji

1 kommentar:

  1. ein wunderschöner blumenstrauß!!! alles liebe von angie

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)