onsdag 25. mars 2015

Hvor ble det av våren?


Ikke helt klar for å våkne til snø i dag.
Føler meg rett og slett ganske ferdig med dette kalde og våte.
Vi er jo godt ute i mars.
Jeg vil ha vår, sol og varme!!!
Så jeg velger å heller nyte bildene fra hagen
som jeg tok i sol for et par dager siden.
Og satser på at vi snart igjen vil få mer vårvær.


Krokus var de første blomstene som dukket opp i blomsterbeddet i år.
Blir glad av å se på dem.
*smiler*


Fant en ny staude på hagesenteret som visstnok skal tåle et par kuldegrader.
Synes blomstene var fine, og det ser foreløpig lovende ut.
De har fått plass i min nye krukke på trappa.


Blå perleblomster er blant mine favoritter.
Så disse har fått plass på uteplassen.


Siden påsken står for døra,
hører påskeliljer til også.


Nå gleder jeg meg til lunsj i sola.
Kanskje til helgen?
- Går jo ann å håpe...
*smiler*

Klem fra
Jijji

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)