mandag 1. juni 2015

Juni!



Kalenderen viser første dagen i juni.
Juni blir en hektisk måned her i huset.
Miniprinsen fyller 4 og skal feires med sjørøverbursdag tre dager til ende.


Vi skal planlegge, organisere og pakke alle tingene våre ut av huset vårt.
Alt for så å gjøre i stand og flytte alle tingene våre inn i vårt nye hus.
Å, som vi gleder oss til å få mer plass både inne og ute.
*smiler*


Tapeter og nye utemøbler er bestilt.
Maling og gulv skal kjøpes inn.
Dugnad skal planlegges.


Jeg drømmer om min nye hage og alt jeg vil ha der:
fruktrær, drivhus, rabarbra, jordbær, flere stauder, peoner, roser, urter, busker, sitteplasser, blomsterbue, fuglebad.
Jeg har nok prosjekter for mange år fremover.
*smiler*


Dagens bilder er av epletreet i hagen.
Ser ut til at det blir mange epler i år.
Men disse får ikke vi gleden av.
For vi har jo flyttet fra epletreet vårt når eplene er modne for høsting.
Da er det godt å vite at det også står et epletre i den nye hagen vår.
*smiler*


Men først skal jeg forberede sjørøverbursdag.
*smiler*

Jijji

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)