mandag 23. april 2018

Gleder meg til blomstring i hagen

For et par uker siden var jeg i København en tur. 
København er en fantastisk by.
Opplevelsen ble om mulig enda bedre da vi kom til strålende sol og vår
fra kjipt og kaldt vær hjemme i Norge.


Sol og blomster gjør noe med humøret.
Jeg følte jeg svevde i min egen lille lykkeboble da jeg svinset rundt, 
knipset noen bilder av blomsterprakten og
nøt hvert sekund.


Godt å se at solen har kommet til Norge også.
Sist helg var helt fantastisk.
Men blomstene lar vente på seg.
- Enn så lenge...


Mens jeg venter er det nok annet å finne på i hagen.
Jeg har beskjært epletre, beskjært bærbusker og prydbusker, 
ryddet blomsterbedd og fjernet røtter på busker jeg ikke lenger vil ha.


Jeg ser det titter opp litt grønt her og der i beddene.
Gleder meg til blomstringen starter.


Snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)