torsdag 10. juni 2010

Orkidé og syprosjekter på gang...

Synes Phalanopsis er en vakker blomst.
Denne blomstrer som bare det om dagen.

For tiden går det i scrapping og knoting på symaskinen.
Lenge siden jeg har sydd noe, men har hørt noe om at øvelse gjør mester...
Håper jeg kan vise dere litt resultater i morgen:)

Har mange syprosjekter i hodet.
Ett av dem er et sengeteppe til lille prinsen.
Var innom pappa og fant noe stoff etter mamma som jeg tenker skal ta del i sengeteppet.

Den som venter får se...

Klem


P.S! Fikk spørsmål til forrige innlegg om hvordan jeg får sengetøyet til å lukte lavendel.
Jeg bruker Durance. Lukter kjempegodt!

5 kommentarer:

  1. Orkideer er kjempefine. Og eg har ein del på samvittigheten som eg har klart å drepe før. Kanskje eg skulle ha prøvd igjen?
    Blir spennande å sjå teppet du syr. Og det er heilt sant, øving gjør mester;)
    Ha ein nydeleg torsdag!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Nydelig orkide. Orkide er den eneste planten med blomster som trives hos meg.
    Blir spennende å se teppet du syr.
    Ønsker deg en flott torsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Spennende med syprosjekter, gleder meg til å se! Jeg har ikke hellet med meg når det gjelder orkide...toppen to uker så takker den for seg;-/ Men jeg prøver med friskt mot, igjen og igjen...

    Ha en herlig ettermiddag videre!

    SvarSlett
  4. Syprosjekter er spennende. Gleder meg til å se resultatet! Min symaskin står fremdeles under et bord og bak en eske :P

    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. Orkideer er fine altså. Jeg har faktisk aldri eid en, så jeg lurer jaggu på om jeg like greit bare skal kjøpe meg en. :-)

    Jeg har også et slikt syprosjekt på gang. Masse stoffer fra klærne til både foreldre, besteforeldre og oldeforeldre. Kjempegøy!

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)