torsdag 13. januar 2011

Nytt teppe

Før jul var jeg så utrolig heldig å vinne på en give away hos Anettes hus.
Jeg har ventet leeenge på premien.
Gleden var stor da den en dag dukket opp i posten.
Premien var et stort juteteppe fra Bloomingville.
Den var enda større enn det jeg hadde tenkt på forhånd.
Jeg er kjempefornøyd:)
Foreløpig har det fått plass i stua.
Og sannelig tror jeg det blir liggende der også.
Til og med herr Jijji er fornøyd med det. 
Jeg er veldig glad i snø
- så lenge jeg kan være inne i varmen.
Men det er veldig fint ute da...
Ha en fortryllende dag!
Klem

4 kommentarer:

  1. Nyydeleg teppe! Så heldig du var som vann det då!!:) Eller veldig kosleg i stova di:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så fint teppe! Kan tenke meg du har gledet deg til å få det i posten ja;D
    Er det bombaybord du har malt hvitt??? Isåfall MÅ jeg nesten bare spørre deg om det var en vanvittig jobb med det?! Det var utrolig fint:)Har et gamelt og slitt bombaybord som jeg godt kunne gjort noe med.... MEN siden det er vokset blir det vel litt av en jobb med det=/

    Ha en nydelig kveld, klem♥

    SvarSlett
  3. et vakkert teppe! Så heldig du er.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  4. Det var teppet sitt det ja! Husker at du vant det.. men tenkte vel som deg at på bildet så så det jo ganske lite ut, men snakk om stort og fint. Grattis!

    Klem Madelén

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)