søndag 20. februar 2011

Ny lampe i stua

Omsider har den nye lampa kommet på plass i stua.
Og jeg er kjempefornøyd.
Har aldri vært så mye lys i denne stua så lenge vi har bodd her.
Deilig.
*smiler*
Har hatt lyst på sånn skjellampe lenge...
Og denne er nydelig.
*smiler*
Ellers har det vært deilig med en frihelg i inspirasjonens navn.
I går var vi alle på biblioteket og koste oss.
Fikk lånt med meg noen hobbybøker hjem proppet av herlige idéer.
Nye forsyninger fra Stoff og Stil og Panduro kom også i går.
Har i tillegg lånt noen blader av ei venninne med masse herlige mønster på barneklær.
Ottobre design kan virkelig anbefales for de som liker å sy.
Har tegnet av masse mønster på klær til både lille prinsen og lille nurket som fortsatt trives i magen min.
Så nå er jeg klar for en kreativ vår
-måtte bare energien og tiden være på min side...
Ønsker dere alle en fortryllende ny uke!
Tuddelidu og klem!

6 kommentarer:

  1. Lekker lampe!! Kunne ha godt ha tenkt meg en slik en jeg også, men er ikke overbevist om hva mannen i huset ville synes. Men det hadde vel ikke stukket dypere enn at en kake hadde fungert bra som plaster på såret;)
    Høres ut som om du går en produktiv og og kreativ vår i møte, jeg krysser fingrene for at du har energi i massevis i lang, lang tid framover!!
    Ønsker deg en flott ny uke:)
    Klem, Randi
    PS; mulig jeg er treig, men grattis med ny look på bloggen. Så flott den ble:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin lampe.
    Skjønner godt at du er fornøyd.

    SvarSlett
  3. Grattis med ny lampe, de skjellampene lager så fint lys altså.. Skulle gjerne hatt flere her hjemme! Kos deg med syprosjektene, det er jo veldig gøy å sy eget tøy til barna!
    Ha en fin ukesstart,
    klem!

    SvarSlett
  4. Ojojoj, det vart lekkert! Slike lamper er så flotte:) Likte veldig godt plasseringa og:)
    Ha ein finfin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Så stilig lampe! Ble mer lys av den enn hva jeg har trodd når jeg har sett de lampene:) Her lever vi også i en stue med altfor lite lys, men det kommer seg vel etterhvert det også, som alt annet;)) Det er deilig når kreativiteten og energien er på topp! Håper det varer:) Ha en nydelig uke, klem:)

    SvarSlett
  6. ELSKER lampa..
    Den passer jo perfekt inne hos deg..
    *stemningfullt*

    ...Har selv en slik lampe i lyserosa *s*

    -Ida Susanne

    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)