fredag 15. april 2011

Mister har kapitulert

I kveld oppdaget jeg det:
Mister har kapitulert!
(Mister er altså katten i huset).
Da jeg kjøpte saueskinnet ble det full krig mellom Mister på den ene siden,
og sauen og jeg på den andre.
Ved enhver anledning 
(når jeg snudde ryggen til)
gikk Mister til angrep på den stakkars sauen i sofaen.
Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har forsøkt å forklare Mister
at denne sauen er kommet for å bli , 
og at de vær så god får bli venner...
Omsider har Mister innsett at saueskinnet ikke er en reell fare,
og nå er de blitt kompiser.
*smiler* 
I kveld har jeg stivet påskeduker.
Imorgen skal de strykes og legges frem.
Påskeserviset er pakket ut.
Det er påske!
Klem

2 kommentarer:

  1. Så morsomt at Mister føler at sauepelsen er en trussel, men godt at de ble venner. Nydelig brodert påske bilder. Jeg har nettopp funnet bloggen din og jeg gleder meg til å studere den nermere :-))

    SvarSlett
  2. Hehe.. Godt de ble venner!;)hehe..

    Her er ikke det kommet frem noe gult ennå, tror kassene må frem i løpet av morgendagen!

    God-påske-klem:)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)