onsdag 28. mars 2012

Kjøkken

Da er kjøkkenvinduet endelig blitt hvitt.
Fra furu til hvitt.
-Og jeg liker det.
I vinduskarmen har en pelargonia fått komme frem i lyset.
Gleder meg til den blomstrer...
Foran kjøkkenvinduet har jeg et avlastningsbord som for tiden fungerer både som kaffe-/tebord og plantebord.
Nå er altså taket og vinduskarmen på kjøkkenet malt.
Så nå er det bare resten av kjøkkenet igjen...
Lurer på om jeg har lyst på tapet på kjøkkenet.
Sitter derfor og drømmer meg bort i tapeter om dagen.
Det finnes så utrolig mye lekkert!
Vanskelig å velge...

Klem

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Koselig vinduskarm og flott avlastningsbord. Gøy å pusse opp!

    SvarSlett
  2. Lekkert med hvite vinduskarmer!

    Ha en fin onsdag:)

    Klem Linda

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)