onsdag 9. mai 2012

Dinosaur-invasjon på gutterommet

Lille prinsen fikk nytt sengetøy med dinosaurer på til bursdagen sin.
Mens han var i barnehagen i dag,
ordnet jeg i stand en liten dinosaur-invasjon på rommet hans.
Senga fikk nytt dinosaur-sengetøy.
Jeg har også hengt opp vimpelrekka jeg sydde.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er noen kjempefan av dinosaurer selv,
men disse synes til og med mor var kjempesøte.
Jeg har ryddet litt i hylla til lille prinsen,
og rendyrket dinosaurer som tema.
Det er nok å velge mellom,
da lille prinsen snart har det som finnes av dinosaurer.
Denne karen i gips
har lille prinsen malt selv.
Lille prinsen måtte løpe opp på rommet sitt da han kom hjem fra barnehagen.
Han ble strålende fornøyd med mamma sin innsats,
og utbrøt:
"det ble kult, mamma!"
*smiler*
Klem

1 kommentar:

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)