søndag 9. september 2012

Litt høstnytt

Med høsten kommer "behovet" for litt nytt i garderoben.
Én av mine favorittfarger denne sesongen er vinrød.
Ha kjøpt meg tunika med vinrødt i mønsteret og en grå cardigan.
Cardigan i ulike farger er rett og slett et must i min garderobe.
Nye ankelboots har jeg sett etter en stund.
Disse svarte fallt jeg for,
og de bare måtte bli med meg hjem.
Tror denne negllakken fra Dior blir én av mine favoritter denne høsten.
 
Da lille prinsen kom over dette halskjedet med masse bling-bling på,
fikk mor beskjed om at det måtte hun bare ha.
Ja, så da måtte mor trekke kredittkortet igjen...
Så leit...
*smiler*

Klem fra
Jijji

2 kommentarer:

  1. Lekkert!:)) Syns eg høyre garderoben min skrike etter påfyll også;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Nydelig!:) Min garderobe trenger også å friskes opp litt nå.. å med sååå mye fint i butikkene blir jo det bare moro!!:)

    Ha en finfin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)