mandag 25. februar 2013

Vel overstått

I går ble jeg ett år eldre.
Jeg ble vekket på senga med gaver av mine kjære tre.
Dagen ble feiret i strålende sol i akebakken med familie og venner,
bål, pølser på termos, varm solbærsaft og sjokoladecookies.
Kvelden ble tilbragt på jobb.
Jeg fikk masse fint;
fancy treningsklokke (jepp, jeg skal begynne et nytt og bedre liv)
mappe til mac'en min (utrolig praktisk og fin når jeg skal ha mac'en med meg)
tapas kokebok (elsker tapas)
te
kakedager fra the hummingbird bakery (elsker kaker også)
veggklokke
og masse mer...

Og da jeg kom på kveldsvakt på jobben fikk jeg sannelig denne orkidéen også.
Jeg har noen fantastiske arbeidskollegaer.
*smiler*

Klem fra 
Jijji


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)