torsdag 2. september 2010

Vårplanlegging

Solen skinner fra nesten skyfri himmel.
Lufta er kjølig og sommerblomstene blir bare mer og mer glisne.
Mens høsten har inntatt oss, har jeg begynt å planlegge våren.

Jeg ønsker meg en enda mer frodig vår enn årets.
Årets sommervarer er lagt ut for salg - og da gjelder det å benytte sjansen.
Denne har jeg kjøpt hos I gros hage, og jeg gleder meg til å fylle den med sommerblomster neste år.
(I gros hage anbefales på det sterkeste - en nettbutikk med utrolig mye fint til hage og hjem).
Denne kurven tenker jeg kan bli superfin fylt med Hortensia.
Har også begynt å kjøpe inn blomsterløk.
Synes disse doble tulipanene (Black Hero og Ice Wonder) ser utrolig lekre ut på bildet og håper de vil trives i min hage.

Jeg er bare i startgropen i planlegginga, så det blir nok mange flere innkjøp i den nærmeste fremtid.
*smiler*

Klem 

5 kommentarer:

  1. Dte var en lekker hylle! Kommer til å bli nydelig når den blir full av blomster.
    Klem Igi

    SvarSlett
  2. Tusen takk for de fine ordene, det var så utrolig koselig å lese kommentaren du hadde skrevet på forrige innlegg:)
    Oi, oi, oi!!! Her snakker vi om å ha planene i orden; neste vårs blomstring er allerede under planlegging:) Skjønner at jeg er litt treg, her er de siste sommerblomstene i ferd med å utrydde seg selv og jeg er så smått begynt å tenke på høstblomster/planter.
    Kjempeflott blomsterbord/hylle!!
    Ha en fin kveld:)
    Klem, RM

    SvarSlett
  3. Ser man det, andre er allerede igang med neste vær, mens jeg fremdeles håper på at sommeren skal snu og komme tilbake;-P
    Den blomster-trappen?! var kjempefin! *sikle*

    Ha en fantastisk helg!
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Å den blomstertrappa var berre superfin!:)
    Så lurt å begynne å tenke på våren allereie..no når det er salg og alting:) Eg har nettopp fått vekk alle dei stygge sommarblomstrane ute..var på høg tid!:)
    Ha ein flott kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Så herlig blomstertrapp!!♥ Flink du som allerede har begynt å planlegge våren ;) Skal plante noen løker av ymse sorter.. herr frost er vel rett om hjørne så det er nok best å passe på!♥
    Nydelig blogg du har, legger meg til og titter snart innom igjen!
    Nyyt helgen ;)
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)