torsdag 28. april 2011

Blå fioler og etterlysning

Synes disse små blå fiolene er så fine.
Men det er jo så mange fine blomster...
Tenker på hvilke flere fine blomster jeg vil ha ute i år.
Påskeliljene og perleblomstene har avsluttet sin blomstring.
Så tenkte jeg i løpet av helgen skulle få tatt meg en tur på et hagesenter og kjøpe noen nye blomster til å ha i krukker og kar ute
- i tillegg til mine blå fioler.
Noen gode forslag?
ETTERLYSNING!
Jeg savner et livstegn fra Nina - du som vant førstepremien i min give away.
Har sendt deg en mail og bedt deg sende meg adressen din.
Om ikke jeg hører noe i løpet av fredagen,
trekker jeg en ny vinner.

Tuddelidu!

4 kommentarer:

  1. Ja herlighet det er så mye fint ! :D
    Sender gave til deg i morgen ;)

    SvarSlett
  2. Hei Jijji :)
    Nydelig med fioler ღ superskjønne...
    Kan ikke komme med noen forslag til
    blomster, da jeg er fryktelig dårlig
    på blomsternavn :)) Gleder meg til å
    kunne begynne å plante snart, men vet
    ennå ikke helt hva jeg skal ha i år.
    Tror jeg må ta en bloggrunde på diverse
    hageblogger for å se og bli inspirert :)
    Ønsker deg en fin, fin fredag og helg ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Fioler er nydelige♥ Som jeg har sagt før, er jeg veldig glad i blå blomstre:) Ellers går det mye i stemorsblomster(helst blå og gule) og spanske margeritter her, i tillegg til tusenfryd og nelliker. Den første sommeren vi bodde her, planta jeg og herjet på uten å tenke på alle de små, brune udyrene som er så sultne... Tror de spiste opp så og si alle blomstene mine:( Men har fått et superbra middel av en vi har jobba for, det er bare helt fantastisk! Så i år tror jeg at jeg skal driste meg til å prøve noen nye sorter i hagen:)
    Ha en nydelig dag i vårsola♥
    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg har et hjørnebed med kun stemorsblomset i blå/hvit/lilla og hvite tusenfryd! De kommer igjen år etter år, og de er kjempefine sammen. Ellers har jeg MASSE lavendel! Lavendel er veldig lurt å ha hvis du er plaget av kattepiss og/eller mygg. De lukter jo helt fantastisk for oss, men skremmer bort plagsomme "udyr" :-) Skremmer bort flygende plageånder gjør forresten sitronmelisse også! :-)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)