tirsdag 12. april 2011

Loppemarked og regn

Søndag var vi på to loppemarkeder.
Vi var sent ute og jeg hadde vel ærlig talt ikke de helt store forhåpningene.
Men noen småting ble med hjem:
Et par rammer som skal få seg en omgang med maling.
Jeg vil ha flere bilder opp på veggene. 
Korktavla skal også få seg en make-over, 
og de små rammene skal lille prinsen få dekorere.
Kakebokser får jeg ikke nok av til jul.
Vet enda ikke om denne skal få romme småkaker eller julepynt.
Sola har glimtet med sitt fravær i dag.
(Typisk når jeg endelig har en fridag).
Regnet har bøtta ned store deler av dagen.
Ble litt engstelig for de uteblomstene som står mest utsatt til for all nedbøren,
så noen av dem har fått midlertidig plass i gangen.
Her står de altså og venter på bedre vær.
Det gjør også solbrillene som har fått plass i denne boksen.
I dag har jeg også vært hos legen (rutinekontroll).
Alt står bra til med mor og mini-prinsen i magen:)
Men! De lærde strides om når terminen er.
(Anbefalingene spenner fra 20. juni til 4. juli).
I dag har jeg blitt henvist til sykehuset, 
så nå håper jeg bare at jeg omsider kan få en fornuftig termin.

Tuddelidu!

6 kommentarer:

  1. Man må komme tidlig på loppis for og finne de største skattene ja, men jeg syns du hadde funnet deg masse fint jeg;)

    Huff ja, her regnet det og nonstop i går, men i dag ser det ut for at det skal bli litt lysere igjen;))

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei!
    Mye fint du har funnet deg! Gøy med loppis!!!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  3. Heisann!

    SÅ stort spenn det var i forslagene til termindato da, det er jo en stund fra 20 juni til 4 juli... Selv om disse små ikke akkurat kommer presis på terminen er det jo ok å vite når man kan begynne å vente seg at noe kan skje;-) Mellomste vår kom faktisk akkurat på termin og jeg var så sikker på at jeg skulle gå to uker over så panikken grep meg da ingenting var klart, hehe!

    Synes du hadde fått tak i godbiter på loppis jeg, liker godt slike rammer, enkle og forvandle;-)

    Mange klemmer!

    PS: Håper de finner en sikrere termin til deg snart!

    SvarSlett
  4. Ja loppis er ikke hva det engang var...før så fikk man ting nesten kasta etter seg, men nå er det tvist om sakene.. men du har funnet deg mye fint da:) Rammer og tavle hadde jeg ikke sett potensiale før, men nå kunne jeg lagd mye fint av dem;)

    Så bra at alt står bra til med mor og bebis:)

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Noen funn har du da gjort! Det er mer loppis til helgen, tenkte å ta meg en tur utpå dagen for å unngå knuff og dårlig stemning, så bare gi beskjed om du vil bli med!!
    Veldig søt solbrilleboks, den vil jeg og ha ;0)
    Klem

    SvarSlett
  6. Så masse flotte ting du har fått tak i, jeg likte rammene veldig godt! Loppemarked er gøy! :)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)