søndag 22. april 2012

Bra helg!

Fredag kom lille prinsen min hjem fra barnehagen med en krans av hvitveis på hodet.
Han var bare fantastisk skjønn.
*smiler*
Han mente vi måtte legge kransen i vann,
sånn at blomstene ikke skulle visne.
Så da måtte jo mor finne fram en tallerken med vann.
Så nå har kransen prydet spisestuebordet hele helgen.
- Men jeg tror nok de synger på siste verset nå altså...
Lørdag fikk jeg med meg både et loppemarked, bursdagslunsj med familien og middag med påfølgende bytur med venninner.
I dag har jeg hatt lillebror på middag.
På menyen stod stekt andebryst med potetmos, rotgrønnsaker og fløtesaus
med sjokolademousse til dessert.
(Smakte veldig godt....)
Herr Jijji er også godt i gang med å sette opp nye lister i gangen.
Så alt i alt er jeg knallfornøyd med helgen,
og er snart klar for ny uke.

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)