søndag 8. april 2012

Ny kanin i hus

En ny kanin har kommet i hus.
Lille prinsen er dens mester.
Ellers har dagen vært bra;
har kjøpt maling i dag.
Herr Jijji har nemlig fått den store ære av å få lov til å male gulvet i gangen mens 
prinsene og jeg er på tur til Sørlandet og Sandnes/Stavanger.
Veldig greit å få gjort unna sånt når prinsene er ute av huset.
(Jeg gleder meg masse til å komme hjem til nymalt gulv).
Lunsjen tilbrakte vi på et fort sammen med noen venner.
Helt fantastisk å kunne nyte den herlige utsikten over skjærgården badet i sol
mens man nyter medbrakte pølser på termos, varm solbærsaft, kaffe og sjokolade-cookies.
Det blir mye påskeegg, påskemarsipan og påskesjokolade om dagen.
I dag var det godt med litt annet til barne-tv:
appelsiner og jordbær.

Klem

P.S! Husk min give away
-som jeg trekker imorgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)