søndag 15. juli 2012

Hjemmelaget jordbærsyltetøy

I går kom vi hjem fra 8 dagers herlig ferie i Danmark.
I dag pakket jeg ned siste rest av kjøkkenet.
Nedrivning av kjøkken er i gang.
I dag fikk jeg også omsider satt på etiketter på jordbærsyltetøyet jeg kokte før turen gikk til Danmark.
Jordbær må bare være noe av det mest fantastiske som finnes om sommeren.
Jeg kan rett og slett ikke få for mye av det.
Hjemmelaget jordbærsyltetøy er heller ikke å forakte.
Deilig med et lite lager utover høsten og vinteren.
Har gjennom årene også samlet en mengde med tomme glass,
som er utmerket å bruke til formålet.
Til uka satser jeg på å få laget lapper på min nye steketakke
som skal nytes med hjemmelaget jordbærsyltetøy.
*smiler*

Klem

1 kommentar:

  1. Flink du har vært a... Alltid tenkt at jeg skal lage jordbærsyltetøy selv, men får liksom aldri ut fingeren.
    Ha en knall fin uke.
    Gleder meg til å se kjøkkenresultater
    klem

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)