søndag 17. mars 2013

Innpakningstips

I går var jeg i bursdagsfest hos ei venninne.
Denne gangen hadde jeg lyst il å gjøre noe nytt.
Jeg pleier alltid å scrappe bursdagskort.
Men hva med å scrappe innpakningen av gaven også?
Jeg åpnet en boks med mais fra undersiden, vasket den innvendig og satte i gang.
Boksen fikk tilsvarende pynt som kortet.
Da alt var tørket, la jeg et par nydelige (om jeg får si det selv) ørepynt i silkepapir og puttet inn i boksen.
Til slutt limte jeg på bunnlokket.
Hva synes du om resultatet?

Jeg  har også trukket en vinner av min give away....
Den heldige vinneren ble:

Nennes

Gratulerer så masse!
Fint om du sender meg adressen din til min mail:
jijjix@hotmail.com

Klem fra 
Jijji



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)