torsdag 14. mars 2013

Mildvær, ja takk!

Jeg ble glad da jeg så ut i dag morges;
strålende sol.
Men smilet forsvant da jeg så på gradstokken:
-16 grader.
KALDT!

Kjenner jeg er bare så alt for lei av å gå med store vintersko, 
tjukk dunjakke og kjenne den kalde og bitende vinden i ansiktet.
Jeg lengter etter bare tær, sandaler og lette sommersko.
Jeg lengter etter tynne topper og sommerlige skjørt,
og nyte vårsolen som varmer kropp og sjel....
Jeg kikker stadig etter litt vårinspirasjon og litt nytt til vårgarderoben.
Jeg vil jo være klar når den endelig kommer 
denne etterlengtede våren.
Pakker kommer med posten.
Klær pakkes opp og legges klart i skuffer og skap.
Men et par sko har jeg ikke klart å rydde på plass.
Rett og slett fordi jeg synes de er fantastisk fine;
mine nye blå converse sko med stjerner på.
*smiler*
Gleder meg til gradestokken stiger 30-40 grader.
Da skal jeg nemlig spasere rundt med mine nye blå sko
-og smile...

Klem fra 
Jijji





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)