onsdag 3. juli 2013

Ole Brumm-bursdag


Mini-prinsen ble 2 år i juni.
Det måtte jo selvfølgelig feires tre dager til ende;
med familie, selve dagen og med venner.
Tema for feiringen var Ole Brumm.
(I tilfelle du skulle være i tvil lissom...)
*smiler*
Jeg laget "ordentlige" invitasjoner til barnebursdagen med Ole Brumm og vennene hans på.

Bordet ble dekket med masse herlige farger.
Barn er opptatt av farger.

Synes disse Ole Brumm-tallerkenene var så søte,
så de måtte jeg rett og slett bare ha...
*smiler*

Jeg hadde samme motiv på marsipankaka også.
Lille prinsen har pyntet kaka med malte roser og marsipankuler.

Jeg prøvde meg også på å lage cake-pops for første gang.
Det var ikke akkurat like enkelt som jeg trodde,
så jeg sier bare:
bedre lykke neste gang...
*smiler*
Ballonger hører med til bursdager her i huset.
Denne gangen gikk de i fargene gult, oransje og rødt 
- alt for å matche Ole Brumm.

Mini-prinsen var svært så fornøyd med å være bursdagsgutt.
*smiler*
Mor synes også det er stas å stelle i stand til temabursdag.
Jeg er allerede i gang med å planlegge neste års bursdager.
*smiler*

Klem fra
Jijji






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)