mandag 29. juli 2013

Tilbake til hveragen


I dag var første dag på jobb etter ferie.
Å, det var tungt å stå opp tidlig igjen....
Men vi har hatt en fantastisk sommerferie;
fantastisk vær og mange herlige opplevelser.
Her kommer noen få bilder fra vår ferie
(før jeg vender tilbake til interiør):


Vi har vært der en gang før,
men stedet er rett og slett fantastisk;
Regnskoven i Randers.
Kjempestas å få komme så tett på dyra i en jungel som føles virkelig nok.
Lille prinsen fikk blant annet studere krokodiller på nært hold.

Blomster hører også til.
*smiler*


Legoland var blant sommerens store høydepunkter.
Jeg fallt for Amalienborg - helt utrolig at det hele er bygget av små legoklosser. 


Denne legodragen syntes lille prinsen var fin.



Vi tilbragte noen dager i Sverige også. 
Helsingborg er en kjempekoselig by.
Morsomt å kunne kikke over til Danmark.
Kjenner at jeg har lyst til å utforske Sverige enda litt mer...
*smiler*


Et par akvarier har vi besøkt.
Jeg synes disse manetene er så nydelige.
(Putt på litt blått lys, og Jijji faller pladask).
*smiler*

For sommerferien hadde jeg også mål om å få gjort litt i hjemmet.
Vi har gravd opp hele hagen forran huset og laget ny.
Denne er imidlertid ikke helt ferdig enda,
men det kommer seg....
Jeg har ryddet og kastet.
Jeg har malt
-både ute og inne.
En del er ferdig,
mens noe gjenstår.

Imorgen får du en sniktitt på en liten make-over i stua.

Jijji



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)