tirsdag 22. juli 2014

På nattbordet


I mine yngre dager leste jeg enormt med bøker.
De siste årene har jeg ikke følt at tiden rett og slett har strukket til...
Men når jeg endelig setter meg ned med en bok,
er det jo bare helt fantastisk.
Prioriteringer er vel strengt tatt stikkordet.
Så nå skal jeg legge inn boklesing i gjøremålslisten min.
På nattbordet mitt akkurat nå ligger denne boka:


"Øya" av Victoria Hislop.
Ferdig lest.
Og den kan virkelig anbefales.
Boka har alt;
familiehemmeligheter, sykdom, lidelse, død, glede,
kjærlighet, stolthet, misunnelse, familieære,
drap, historie.
Jeg har både smilt og grått meg gjennom boka.
Boka er rett og slett fantastisk skrevet.
Så om du ikke allerede har lest den,
bør du vurdere denne.


Ellers planlegger jeg nytt soverom om dagen.
Vi skal flytte soverommet vårt ned i første etasje og får full takhøyde på hele rommet.
Gleder meg masse til akkurat det.
Er nemlig bittelitt lei skråtaket vi nå sliter med....
Dagens soverom er malt i fargen lys aubergine
- en knallfin farge på soverom,
men forandring fryder.
*smiler*

Klem fra
Jijji


1 kommentar:

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)