søndag 2. august 2015

August og bursdag


Med litt motstridende følelser (hvor ble det av sommeren?)
ønsker jeg august velkommen.
Her i huset starter vi august med å feire bursdag.
I dag fyllte lille prinsessen ett år.
Og med to gutter i hus fra før,
er det herlig å kunne skeie ut med litt rosa i anledning dagen.


Jeg tror jeg er i ferd med å få "en greie" for pom poms.
De er jo bare herlig morsomme.
*smiler*
Så med rosa duk, prinsesseservietter og rosa pom poms
ble det dekket til familieselskap i dag.


Dagens meny var også inspirert av rosa:
reker med tilbehør
rosa bringebærgelé
terte med fløyelskrem og masse bær
sjokoladeparfait på mazarinbunn med bringebær og hvit sjokolade



Lille prinsessen var i alle fall storfornøyd med å være dagens midtpunkt
(noe hun som regel er ganske ofte ellers også).
Imorgen starter hverdagen igjen;
og jeg skal tilbake igjen i jobb etter et fantastisk år hjemme i mammapermisjon.

August blir etter planen måneden hvor vi kommer mer på plass i vårt nye hus.
De to prinserommene, hovedsoverommet og stua er snart ferdige.
Bilder kommer.
*smiler*

Ha en fortryllende uke!

Klem fra
Jijji

2 kommentarer:

  1. Oioi, for noen kaker!!
    Og det er virkelig fest med slike pompoms :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Ja, her ser jeg at det har skjedd mye den siste tiden! Gratulerer så mye med nytt hus! Så spennende, gleder meg til å se bilder etterhvert. Forstår godt at du koser deg med litt rosa, her i huset er og blir det med to gutter stort sett bare blått, turkis og grønt;) Litt gult kan også spores, dersom man leter godt:) Eldstemann har riktignok skeiet ut med neonrosa fotball og oransje fotballsko, men det blir vel med det:) Håper du trives med å være tilbake i jobb etter permisjonen, det er jo en overgang for både små og store. Ha en knall søndag! :)
    Klem, Randi

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)