tirsdag 1. desember 2015

Velkommen til vårt julehus


Med stor hage med naturtomt,
var det i år ikke noe problem å finne materialer til årets julekrans på ytterdøra.
Og jeg som hadde planer om å fjerne alt av "buskas" på tomta,
har nå fått noe å tenke på.
*ler*
Båda granbar og røde bær er det flust av.
Og det passer jo perfekt til jul.
Så til våren når jeg skal starte den store oppryddingsjobben i hagen,
må jeg nok ta vare på noe.



Jeg er også strålende fornøyd med den blå døra.
(Den passer jo perfekt til julekransen).
Herr Jijji mener den ikke er fin; han vil ha ny og hvit dør.
Så jeg har en jobb å gjøre der også.
*ler*

Men jeg har i alle fall fått pyntet litt utenfor, 
så nå gjenstår bare resten av huset.
*smiler*
Vel, noe er kommet på plass allerede.
Planen er å bruke hver dag frem til julaften til å kose meg med forberedelser til jula.
Juleforberedelser skal nytes.

Ha en fin førjulstd!
Klem fra 
Jijji

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)