fredag 7. desember 2012

Jul i kjøkkenvinduet

Vinduskarmen på kjøkkenet har fått et nytt strøk med vindusmaling til jul.
Så nå er den ordentlig hvit og fin.
Ny liftgardin har også kommet opp
(tusen takk herr Jijji!)
Mine favorittblomster til jul er svibler og amaryllus.
De ha alle fått plass i kjøkkenvinduet.
Gleder meg til de begynner å blomstre;
ikke nok med at de ser fantastisk flotte ut,
men de lukter jo fabelaktig godt også.
*smiler*
Hjerter hører julen til.
Jeg savnet litt lys i kjøkkenvinduet til jul,
så da måtte et lyshjerte bli med meg hjem fra butikken her om dagen.
Et par hjerter i sølv har jeg også funnet plass til.
Foreløpig er julen preget av hvitt og sølv her i huset.
Det kommer nok mer rødt
nærmere julen.
I morgen trekker jeg en heldig vinner av et nydelig skilt fra Ramsign.
Så om du ikke har trukket lodd enda,
har du fortsatt mulighet.
*smiler*

Klem fra Jijji

2 kommentarer:

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)