lørdag 1. desember 2012

Nedtellingen er i gang

Du verden som tiden flyr....
Har vært ute av bloggland en god stund;
tiden har rett og slett ikke strukket til og inspirasjonen har ikke vært helt på topp.
Men nå er vi altså i gang med nedtellingen til julaften,
så her er jeg;
klar for å kose meg med juleforberedelser, dele og hente inspirasjon her i blogglandia.
I dag, første desember, har vi vært på familietur til juleExpo.
Det var rett og slett den beste messen jeg har vært.
Den hadde det meste og noe for enhver smak.
Masse shopping ble det også;
både til strikkeprosjekt, syprosjekt, scrappestæsj, halmkrans og gaver.
*smiler*
Miniprinsen er nå blitt halvannet år.
Og jeg synes det er på høy tid at han får ta del i bakegleden.
Dagens gave i adventskalenderen var en kjevle.
Etter middag stod pepperkakebaking på programmet.
Det ble mye mel steder mel strengt tatt ikke bør være.
Masse deig forsvant  munnen lenge før den rakk stekeovnen.
Men med to prinser må man jo bare regne med sånt.
Noen pepperkaker endte i alle fall i kakeboksen til slutt.
*smiler*
Give awayen min trekker jeg neste lørdag, 8.desember.
Så det er fortsatt mulig å bli den heldige vinner av et nydelig skilt fra Ramsign.

Desemberklem fra
Jijji

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)