fredag 26. mars 2010

Spiseplassen vår


Her er spiseplassen vår hvor vi inntar de fleste av våre måltider.
Av praktiske hensyn med tanke på vår lile prins, bruker jeg stort sett voksduk på dette bordet. Han har nemlig en egen evne til å legge igjen spor etter seg OVER ALT når han har spist.
En ny spisestue står på min lange ønskeliste. Jeg ønsker meg et bredere og lengre spisebord med plass til enda flere middagsgjester og enda mer hobbysaker når jeg inviterer venninner til hobbykvelder.
Her er glasskapet mitt. Opprinnelig i furu som jeg har lakkbeisa mørkebrunt for mange år siden. Har vært inne på tanken å male det hvitt, men liker det sånn som det er i dag også.

Hadde besøk av pappaen min til middag i går. Veldig koselig. Tulipaner er blant mine favorittblomster. Siden påsken er rett rundt svingen, syntes pappaen min at jeg måtte ha noen gule tulipaner. (Pappaen min er veldig søt og snill). Synes de gule påsketulipanene tok seg veldig godt ut i min blå tulipanvase. Blir glad hver gang jeg ser på dem.

Det er straks påske. Selv skal jeg jobbe denne helgen, men prøver allikevel å skaffe meg litt påskekos.
Ha en fabelaktig god helg og påske!
Klem

4 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar:)

    Så snill pappa du har da, som har kjøpt tulipaner til deg;) Gule tulipaner er så utrolig flotte! Skal tipse min pappa om dette, ja:) Drømmer om en tur til Amsterdam når tulipanene blomstrer for fullt, det må være en fantastisk ting å få med seg.

    Ønsker deg en flott påske, kose dere masse:)
    Klem, Randi:)

    SvarSlett
  2. Koslig spiseplass! Fint med så stort vindu!
    ...og bra att det finns fine voksduker nå for tiden!
    Ha en bra helg!

    Klem Irene

    SvarSlett
  3. Tulipaner er definitivt min favorittblomst. Nydelege dei du fekk med din snille pappa :) Det hadde aldri min pappa komt på ;)
    Ha ei flott helg, og super påske!
    Klem

    SvarSlett
  4. Fin spiseplass! Vil ønske deg en fin helg og påske!! Klem

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)