onsdag 17. mars 2010

Vennemiddag

I dag har vi hatt venner til middag. Veldig koselig. Hadde egentlig tenkt til å prøve meg på en ny oppskrift på pasta med kylling i marsalavin, tørket steinsopp og masse champignon, men Meny var tom for steinsopp, så da måtte jeg bare droppe den planen. Jeg liker å eksperimentere med mat, så da bestemte jeg meg for å bare "smelle sammen noe". Så da ble det penne med kylling, bacon, masse chamignon og hvitløk i hvit saus med masse parmesan på toppen. Ble veldig godt -om jeg får si det selv. Til dessert ble sjokolademousse.

For tiden er jeg inspirert av våren. For meg er grønn den viktigste vårfargen. Så i stua går det i grønt om dagen. Nedenfor følger et par detaljbilder av dagens bordpynt.


Og her et bilde til...


I går måtte jeg bare kjøpe noen ranunkler. De er jo barer så utrolig fine! Den gode vårfølelsen gir de også.


Herr Jijji syntes det var noen rare roser jeg kom hjem med, men han måtte innrømme at de var fine da.

Så nå har jeg ranunkler i flere vaser rundt om i stua.

Jeg kjøpte også en trollhasselkvist jeg tenkte jeg skulle pynte med påskepynt. Bilder kommer nok etter hvert.
Ha en fin-fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)