torsdag 25. august 2011

Bursdag

Forrige uke hadde pappaen min bursdag.
I den anledning bakte jeg kake etter pappa's ønske: god gammeldags bløtkake.
Fylt med rørt skogsbærsyltetøy, pærekrem og vaniljekrem og pyntet med krem og masse revet sjokolade
smakte den fantastisk godt
-om jeg får si det selv.
*smiler*
Én av gavene han fikk av meg/oss var en hvit postkasse jeg hadde pyntet med decopage.
Min pappa er over middels interessert i ender og annen jakt.
Jeg synes derfor at dette motivet passet utmerket.
Blant mye annet fint fikk pappa også denne orkidéen.
Utrolig nydelig blåfarge!
Sånn har jeg også lyst på...
(Hint, hint herr Jijji...)

Klem

5 kommentarer:

  1. Så fin den postkassa ble! Så god idé, Har prøvd decoupage, og får det faktisk til!! Og vi har hvit postkasse....
    Men BLÅ orkidé? Er det mulig?

    SvarSlett
  2. Den kaka var til å få vann i munnen av! Og postkassa var utrolig fin! Heldige pappa'n din. Men som Rosesommer spør; blå orkidé!? Jøje meg!
    Ha en god helg :-)

    SvarSlett
  3. Så flink du er!! Postkassa er kjempefin! Orkideen også -har aldri sett en slik type før! Nå fikk jeg lyst på bløtekake med sjokoladastrø... ååå!!
    Fin helg til deg ;0)!
    Klem||

    SvarSlett
  4. lekkert med de endene på postkassen :)
    og den kaken høres snadder ut ... tar gjerne imot oppskriften takk hee hee ;)

    SvarSlett
  5. Kaken så og hørtes fanastisk ut!
    Og for en super gave! (trodde først det var malt på...)

    Heldig pappa på bursdagen sin;)

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)