søndag 16. mai 2010

O, Vestland når eg ser deg slik...



I helgen har vi vært en tur på Vestlandet og besøkt famile.
Det slår meg hver gang jeg reiser over fjellene hvor storslått og vakker naturen er der.
Disse to første bildene er tatt på ferja over Sognefjorden.


Vakkert!
Vi hadde med noen bursdagsgaver over fjellet, og i den anledning hadde jeg laget et par kort:

Til en liten prinsesse på 2 år.

Til min svigerinne.

Lørdagen benyttet vi  anledningen til å ta en tur opp i høyden.

Akkurat dette bildet minner meg om Heidi som gikk som barne-tv når jeg var liten...
(Flere som husker henne?)

Vi gikk oppover og oppover...
Ble en ordentlig treningsøkt.
Så vi hadde alle veldig god samvittighet om kvelden.

Her er min kjære herr Jijji på vei nedover med lille prinsen på ryggen.
Vi hadde altså en strålende helg på det flotte Vestland.
Jeg håper det ikke blir så lenge til neste gang...

Klem

5 kommentarer:

  1. Kult!:) På den ferja har min kjære jobba;) Er ikkje det flott her vel? No oppheld meg i ein anna fjord då men;)
    Nydleg fine kort du har laga, tipper mottaker vart glad!:)
    Eg husker kjempegodt Heidi:) Skjønner kva du meiner!
    Ha ein fin kveld, og ei strålande 17.mai- feiring imorgon!:)
    Klem:)

    PS; kjempefin wallstickers under her. Viktig budskap:)

    SvarSlett
  2. Hei♥
    Ah!Blir no litt kry no da!Sida eg er frå det vakre Vestlandet;)
    Å fjella her....Jesssss!Fantastiske!
    Eg hugsar Heidi kjempe godt..Var så heldig at det har vore nyinnspillt ein film,så eg fekk vist den til mine jenter;)Stas!

    Likte såååå kjempe godt veggteksta på døra di!
    Fekk veldig lyst å bestille den eg og..

    Ønsker gode deg ei flott 17.mai feiring♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!
    Det er så vakkert. Har tatt den fergen så mange ganger, og det er en skam at jeg aldri har tatt bilder!

    Huker faktisk heidi kjempe godt! Var det ikke bestefaren som satt i rullestol eller noe?! Eller var det heidi kanskje? Kan skylde på ammetåken enn så lenge;)

    Ønsker dere en fantastisk dag i morgen!
    Klem

    SvarSlett
  4. Vakker natur og flotte bilder!

    Og kortene er bare så flotte, kjempekos å få noe så personlig!

    Ønsker deg og dine en flott feiring i morgen!

    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Hei ♥

    Koselig at du vil delta på min give away!!! :)) Så flott blogg , og den skriften på døren var lekker!!!! Herlig ♥

    Ha en flott 17.mai :)) Og fjella her e fantastiske ja ♥

    Klem :))

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)