mandag 3. mai 2010

Sukkersjokk og beina høyt

Da er bord vaska og rydda, gulvet støvsugd og huset ser noenlunde ålreit ut etter dagens barnebursdag.
Nå har jeg inntatt sofaen med beina høyt hevet og en merkelig følelse av sukkersjokk.

Lille prinsen var storfornøyd med dagens feiring av seg selv. -Skulle bare mangle med besøk av flere søte prinsesser.


"Stille før stormen".
Enkel borddekking.

På menyen stod pølser, gelé, skolebrød og pavlova.

Jeg elsker pavlova.
Kjempeenkelt å lage og friskt med masse bær.

Til slutt et bilde av prinsen i farta på sin nye traktor:


Oppskriften på gårsdagens karamellkonfektkake kommer imorgen:)

Ha en fin-fin uke!
Klem

5 kommentarer:

  1. Å ha beina høyt hevet etter en barnebursdag, kan ofte være nødvendig:)

    Så stilig traktor gutten din har fått da, tenker det blir full fart i tiden framover. Er jo så gøy for de med sånne kjøretøy, gutter er jo gutter, vet du:)

    Og du, den Pavlovaen så bare helt syyykt nydelig ut, skulle gjerne hatt en stykke av den, ja:)
    Ha en flott uke!

    Klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  2. Nam! Pavlova er min favoritt og! Den såg utruleg god ut!
    Slapp av no og nyyyt kvelden (og stillheten?) :)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så herlig! Gratulerer med vel overstått!!
    Nyyyyydelige kaker, herlig bord, en skjønn prins og en fornøyd mamma - kan ikke bli bedre!
    Kos deg med beina høyt og så ønsker jeg deg en riktig god natt og en strålende fin morgendag!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. Herlig med stillheten som senker seg etter et barnebursdag;) Det er utrolig koselig og gøy! Men jaggu kan det være nødvendig å innta go'stolen etterpå... hehe

    Så ut som en storfornøyd traktorfører!
    Gleder meg til kakeoppskrift i morgen=D
    Den OG pavlova må prøves!

    Ha en riktig så rolig og avslappende kveld=)
    Klem

    SvarSlett
  5. Forhåpentligvis ble prinsen litt trøtt etter sukkerinntaket også!? Veldig søt bursdagsgutt og pavlova blir muligens årets 17.maikake har jeg gitt dansken beskjed om! Gleder meg til morgendagens oppskrift, den kaka så utrolig god ut! Klem fra meg!

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)