mandag 9. august 2010

Mandagskos

I kveld har lille prinsen og jeg vært hjemme alene.
Vi har kost oss med middagsrester fra i går; kjøttsuppe med boller.
Suppa er kokt på en nakke av rådyr.
Sammen med ferske, norske grønnsaker og det jeg kaller boller (laget av egg, sukker, mel og melk), er middagen et høydepunkt for meg.
Ordentlig norsk husmannskost er jo bare såååå godt!

I kveld har jeg malt nok et strøk på stuebordet.
Stuebordet bærer preg av mye og hard bruk, og planen var opprinnelig å male kun bordplata hvit.
Det var også avtalen med min kjære herr Jijji.
Men etter å ha malt bordplata, studert bordet og tenkt meg om litt, bestemte jeg meg for å male hele bordet hvitt.
Veldig spent på reaksjonen til herr Jijji når han oppdager det....
Han var nemlig ikke superhappy for idéen min om å male bordet i det hele tatt.
Han har bestemt seg for at hvitt stuebord er upraktisk.
Hm...

Klem


3 kommentarer:

  1. Upraktisk med kvitt bord? Hæ? Det har eg aldri høyrt om;) Gleder meg til å sjå det ferdig:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Mmm,suppa så veldig god ut!
    Nei nei,det er absolutt ikke upraktisk med hvitt stuebord,men kjempefint:)
    Ha en fin tirsdag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Suppa ser veldig god ut!
    Gleder meg til å se bordet helt ferdig.
    Er siker på at mannen din blir fornøyd også, ikke sikkert han legger merke til mer enn bordplata er malt :-)
    Klem

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)