lørdag 6. november 2010

Kalendergaver i boks

Juhu!
Jeg er ferdig med årets kalendergaver:)
Nå gjenstår det bare å pakke dem inn i gråpapir og rødt bånd.
Lille prinsen skal blant annet få
tegneblokk med fargestifter
hefte om tigergutt
kortpakke (han synes det er moro å lage egne kort til bursdager)
øyer (til å lime på steiner, filtfigurer og det som ellers "trenger" noe å se med)
klistremerker
papirsakser
jumboperler (dette blir nok gaven julaften - noe å pusle med mens han venter...)
rosin- og fruktpastillesker
hånddukke
sprellemann
"magisk" klut
kjevle (blir nok pepperkakebaking den dagen:)
biler
brio togvogn

Håper dette vil falle i smak:)

Ha en herlig helg!


9 kommentarer:

  1. Så deilig med alt som er ferdig.. eller hva?!
    Ønsker deg en flott helg.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Så kosleg med slik gåvekalender!:)
    Eg gleder meg allereie til neste år, då skal eg lage til Ariel. Trur ikkje ho skjønner noko av det iår:)
    Ha ein flott laurdag!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Dette var kreative og fine ting. Jeg laget en pakkekalender til en liten fyr engang, og begynte litt forsiktig første dagen med bare en stor gullpenge (med sjokolade i, selvsagt). De neste 23 dagene åpnet han gavene i raseri, ifølge moren, for han forventet å finne en sånn penge i alle pakkene, så småbiler gikk i gulvet i raseri så det smalt. Prøvde meg ikke igjen....

    SvarSlett
  4. Så flink du er da:)
    Eg er der at eg ikkje har bestemt meg for type kalendar enda..

    Å du er utruleg kreativ og flink!
    Lekkert i innlegget under♥

    Takk for gode ord:)

    Nyt retsen av helga♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  5. Oi så herlig det må være å være ferdig.. Her er jeg ialle fall begynt med mine 48 gaver.. går mye i det samme, men største mann ønsker seg foruten småbiler. lapper med mammatid, og være-lenge-oppe-dag,ekstra-langt-eventyr-på-senga og slikt og det koster jo ikke fullt så mye..:) fortsatt god helg og kos deg med innpakkingen! :)

    SvarSlett
  6. *imponert*!!!!!
    Det må jeg si, tenker det er godt å være ferdig med kalenderen! Jeg kjøpte en i år.. legokalender. Ikke fullt så morro (syns jeg selv) eller dekorativ. -Nå er den på halv pris, så ikke alltid det lønner seg å være tidlig ute hehe! Ha en fin søndag!!

    SvarSlett
  7. -Og der kjente jeg at jeg blei stressa;) Har ikke begynt på mine 48 ennå, men her var det jo mange flotte idèer! Tusen takk:)
    Klem, Randi:)

    SvarSlett
  8. Så flink du har vært!
    Må være deilig å være ferdig med alle gavene.
    Klem Igi

    SvarSlett
  9. Fine kalender gaver :D
    ha en fin helg
    /myr

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)