lørdag 27. november 2010

Og vinneren er... Ny give away og ny spisestue.

Jeg hadde helt glemt bort hele give awayen...
Sikkert mange som har ventet lenge nå...
Så nå er det virkelig på tide å plukke en vinner:)
Jeg har gjort en litt annen vri denne gangen; jeg skrev opp alle loddene på et ark.
Hele 85 lodd ble det.

Herr Jijji fikk den store æren å si et nummer mellom 1 og 85.
Tallet ble 63.

Og vinneren ble Hanne!

Hanne har denne herlige bloggen:Hannes vinglete hverdag
På bloggen sin skriver Hanne:
"kanskje det er min tur denne gang,det hadde vært superkjempekos!!! Dere må gjerne titte innom for det var en kjempekoselig blogg..men det er da mine intesjoner om å stikke av med denne lekre give away'en..!"



Gratulerer så masse, Hanne!
Du stakk av med hele give awayen!
Send meg adressen din til jijjix@hotmail.com.
SÅ plutselig dukker det opp en pakke i posten din i nærmeste fremtid;)
Jeg har ønsket meg ny spisestue leeeenge....
Mitt gamle spisestuebord var lite og smalt, og dårlig egnet til middagsgjester og scrappekvelder.
Nå har vi omsider kjøpt nytt spisestuebord:)
Jeg er kjempefornøyd:)
Det er bredt og har goood plass.
Så nå gleder jeg meg masse til å invitere venner på middag og lage til juleverksted.
Enn så lenge bruker jeg de gamle spisestuestolene.
Vet ikke helt hva slags stoler jeg vil ha enda...
Men det er ingen hast...
Jeg har jo fått nytt bord:)

Jeg har bare én eksamen igjen (til fredag).
Julen nærmer seg med stormskritt, og jeg gleder meg villt til juleverksted, kakebaking og pynting!
For å varme opp til jul har jeg en bok jeg vil gi bort:
"Julekuler" av Arne og Carlos. 
Har du lyst til å lage noen av julekulene nedenfor, og enda ikke har sikret deg denne herlige boka,
har du muligheten nå:)
Legg igjen en kommentar under dette innlegget, så trekker jeg en heldig vinner 5. desember.
Klem

14 kommentarer:

  1. Prøver lykken selv om jeg ikke kan strikke,
    så kanskje jeg må lære det:)
    Kulene er ivertfall kjempefine.

    SvarSlett
  2. Jeg så disse gutta på GodmorgenNorge, og synes de var skikkelig kule (!). Hadde ikke tenkt å bli så begeistret for disse strikkede dingsene, men de har liksom blitt finere og finere for hver gang jeg ser dem! Så jeg vil gjerne være med på trekningen!

    Deilig med nytt bord, tenker jeg?! Jeg skal lage et innlegg nå om vårt nye bord, så kikk gjerne innom senere i kveld og se om ikke våre stoler kunne passet hos deg også? Kjempegode å sitte på. (Kjøpt hos Bohus)
    Fortsatt god helg.

    SvarSlett
  3. Skulle lykken komme meg bi, ja denne boken står på årets julegaveønskeliste.

    Venter i spenning,

    He en fin adventshelg.
    Marianne

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til den heldige vinneren.
    Kjempefint bord du har fått, liker også veldig godt når spisebordene er brede.
    Vil gjerne være med i trekningen av den lekre boken.
    Ønsker deg en fin adventshelg.
    Klem Mio

    SvarSlett
  5. Jeg er med. Kult med gutter som strikker!

    SvarSlett
  6. En herlig spisestue dere har kjøpt.
    Lykke til på eksamen.
    Klem Igi

    SvarSlett
  7. Oioi, kunne tenkt meg å prøve ut en sånn strikkekule! Så de hadde noen i vinduet på husfliden, men de var jo laget av proffer da..
    Sjekk; http://briggslekehus.blogspot.com/2010/06/hvordan-lage-veggklistremerke.html for de hjemmelagde wallstickersene. Det ser veldig enkelt ut!
    Flott bord du har kjøpt, det har mange hyggelige stunder i vente tenker jeg!!
    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Ja det hadde vært noe for meg som ikke kan sitte på rompa uten å ha noe i fingrene.
    Ha ei fin uke!
    Monica

    SvarSlett
  9. grattis til heldig vinner :D

    Flott spisebord!
    ha en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  10. Jeg prøver lykken jeg også¨.
    Flott bord du hadde kjøpt. Ja man trenger stort nok bord når man skal ha scrappe-kvelder.
    Ha en fin før-juls tid. :)

    SvarSlett
  11. Jeg ønsker meg også nytt spisestuebord, men får vel klare meg med det vi har noen år til ;-)
    Vil også takke for gratulasjon og hyggelig kommentar i bloggen min!

    Slenger meg med på give away jeg også :-)

    Ha en flott 1.desember!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  12. Det er så altfor mye å tenke på på denne tiden, så noe MÅ jo bare gå i glemmeboken:)
    Så fint spisebord du har fått! Skjønner godt du er lykkelig ja:) Det er deilig med god plass på, og rundt bordet!

    Ha en strålnde lørdag:)
    Klem♥

    SvarSlett
  13. heisann vennen. kjekt at du er "back in buisness" veldig veldig kjekt å ha deg tilbake også krysser jeg fingrer og tær for at det har gått bra med eksamenen dine. den boka der skulle jeg veldig gjerne likt å hatt, syns den ser helt super ut ltså og jeg kunne gjerne ha prøvd meg på mange av de kulene, for de er jo sååå fine for å ikke snakke om hvor fine julegaver de hadde vært (til neste år kanskje hihi) ønsker dge en fin fin torsdagskveld. god klem

    SvarSlett
  14. Bare en liten snartur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul :-D

    Juleklemmer fra Karianne

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)