lørdag 13. november 2010

Nye lysestaker


Har kjøpt to nye lysestaker fra Perfect Home.
-Og jeg er superfornøyd:)
Har ønsket meg sånne lenge...
På lysene har jeg strøket på et par rådyr.
Synes hjørnet mitt straks ble litt mer vinterlig med disse serviettene.
 
 Ellers er det hektiske tider om dagen.
Leser til eksamen ved siden av full jobb.
Går i skatterett om dagen.
Og for å toppe det hele er formen på langt nær der jeg liker å ha den...
 
Hjerteranke tror jeg rett og slett at jeg aldri kan bli lei.
Den passer alle årstider.
 Men nå er det Skal vi danse og snop som gjelder...
 Ha en fortsatt herlig helg!
 Klem
Tuddelidu!


8 kommentarer:

  1. Så fine lysestaker, og ikke minst lys! Kult!
    Skatterett er spennende saker, hehe. Lykke til!
    Og fortsatt god helg :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte lysestaker og stearinlys.

    Lykke til med eksamen!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  3. Så fint :) Hjerteranke er en favoritt her også!
    God helg til deg!
    -synnøve-

    SvarSlett
  4. Så fine lysestaker og lys! Hjerteranke er kjempefint..eg skal ha meg ein eg og. Når eg får somla meg til det:)
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Nydelige lysestaker og lys.
    Er også blitt veldig glad i hjerteranke.
    Lykke til med eksamen!
    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld.
    Klem Mio

    SvarSlett
  6. Flotte lysestaker og lys:) Hjerteranke er blitt listetopp her også, synes de er så utrolig nydelige og dekorative. Lykke til med eksamensinnspurten, jeg krysser fingrene for deg:)
    Klem, Randi♥

    SvarSlett
  7. Utrolig fint! både lyset og lysestakene.
    Håper du har hatt en fin helg
    /myr

    SvarSlett
  8. Utrolig imponert over at du får tid til alt!! Masse lykke til med eksamensforberedelsene og med formen! Flotte kubbelys altså, det ble kjempefint og full matchings! Klem

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)