torsdag 15. september 2011

Høst ute, høst inne.

Været er fryktelig ustabilt om dagen;
de siste dagene har vært preget av mye regn og vind.
Men plutselig dukker sola opp,
før regnet detter ned igjen...
På sånne dager skal jeg innrømme at jeg har lett for å bli innendørs.
Det blir litt tiltak å starte opp et prosjekt utendørs
for så å risikere at alt blir vått.
Mitt fokus er derfor innendørs om dagen.
Det handler om å gjøre det litt koseligere inne 
med stearinlys, puter, tepper og noen blomster fra hagen som ikke har det så godt ute i alt høstværet.
Mister (pus) synes det er helt greit å være ute
- selv når det er høst.
Men han synes det er kos å få ligge inne på sofaen og slappe av innimellom all jakten på småfuglene og nabokattene også...
Det er koselig med høst!
-Spesielt når den kan nytes inne når vind og regn regjerer ute.
Klem

2 kommentarer:

  1. Du kan det med å gjøre det koselig innendørs altså! Fine stemningsbilder!!
    God helg til deg og dine, klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Etter en begredelig sommer, følger en like begredelig høst:( Uff nei, jeg mener ikke å være så negativ, altså. Jeg er bare så utrolig lei av disse stadige værskiftene... Er veldig glad i å være ute i all slags vær, men hadde satt stor pris på om værgudene kunne holde opp med å være Vingle-Pettere;) Så fint du har det i stua di, det ser så lunt og koselig ut!!
    God helg, kjære deg♥
    Klem

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)