torsdag 29. september 2011

Litt sying

Storkoser meg om dagen med ulike hobbyprosjekter.
De siste par dagene har bruk av symaskin stått i fokus.
For 40 kroner kjøpte jeg en stoffrest i Danmark forrige sommer.
Synes jeg har fått mye for pengene;
jeg har sydd ferdig en buksedrakt til mini-prinsen.
(Mønster fra Minikrea.)
Buksa og mønsteret er jeg kjempefornøyd med.
Så blir nok flere av dem etter hvert...
Har også sydd en pose til oppbevaring.
I tillegg fikk lille prinsen resten av stoffet til å klippe i.
Han synes nemlig det er veldig moro å klippe i stoff når mammaen hans gjør det...
I dag har jeg sydd ferdig puten til benken min ute.
Nå satser jeg på godvær imorgen,
så jeg kan ta den i bruk med en kaffekopp og nyte høstsola.
Litt rydding i sysakene har det også blitt i dag.
Knapper i glasset, den minste boksen til sytråd og annet "stæsj" i den store.
Deilig å få litt orden.
Og disse boksene fra Panduro er jo bare superskjønne.
Har fått litt sydilla og ambisjonene skal det i alle fall ikke stå på.
Har kjøpt meg flere herlige sybøker i det siste.
Har såååå mange planer og idéer...

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)