søndag 26. februar 2012

Bursdagsfeiring

Fredag fyllte jeg år.
Den aller beste gaven var nok at mini-prinsen fikk komme hjem fra sykehuset.
Det ble dermed en rolig feiring fredag.

I dag var det feiring med familie.
Jeg serverte komle med tilbehør.
(Det er absolutt én av mine favorittretter).
Og selvfølgelig kaker til kaffe´n.
Og om jeg får si det selv;
det smakte helt fortreffelig!
Heldige meg har også fått MASSE fine gaver.
(Skal vise noen av dem etter hvert).

Ønsker alle en ny og herlig uke!
Klem

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått! :) -og for noen fine kaker.Lekkert!
    -synnøve-

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått! Hurra-hurra:-)

    Så helt nydelige ut de kakene, og smakte nok supergodt ja!

    God mandagskveld til deg!

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)