tirsdag 14. februar 2012

Kameratrøbbel

Batteriet på kameraet er tomt.
Laderen er sporløst forsvunnet.
Den ligger nok på et veldig "lurt" sted.
Så frem til jeg finner laderen eller en "lur" løsning på problemet,
må jeg ta i bruk det gamle kompaktkameraet.
Men litt mindre bra bilder,
er vel bedre enn ingen bilder?
Krysser fingrene for at laderen dukker opp veldig snart...
Dagens bilder viser en gruppe jeg opprinnelig fikk til jul,
men med noen vårlige oppdateringer.
Primula simpelthen stråler vår!

Imorgen er det Valentines day.
Gleder meg til å gi mine kjære en liten ekstra oppmerksomhet.

Klem

1 kommentar:

  1. Enig med deg, Primula ER vår! Fin den hvite lysestaken der i bakgrunnen også;-)

    Håper du finner laderen, kjedelig med ting på avveie.

    Håper dere har en flott dag!

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)