onsdag 8. februar 2012

Ønsker...

Det er snart morsdag, og februar er også måneden jeg har bursdag.
Da er det vel lov å komme med noen ønsker?
Det er i alle fall lov til å drømme litt...
Det er jo bare såååå mye fint...
Disse hvite stolene fra Eames hadde vært knallfine til spisebordet...
Den siste katalogen fra Green Gate er bare fantastisk!
Har jo lyst på alt...
Men mine favoritter går i blått.
Herlig sommerlig!
En hvit thermokanne fra Rosendahl ville vært fint.
Jeg har en svart allerede,
men tenkte at det hadde vært ålreit med én kanne til tevann og én kanne til kaffe.
Fiiine servietter får jeg aldri for mye av.
(Akkurat på dette punktet er det bare å holde seg for ørene og riste på hodet til herr Jijji.
Vi er nemlig ikke enige på dette punktet).
Synes denne serien i lyseblått med stjerner på er knallfint!
(Funnet på Sofies Villa).
Når jeg først er inne på blå og stjerner...
Dette skjerfet fra Beck Söndergaard ville i aller høyeste grad kledd meg.
Ønsker meg...
Ny duft er jo heller ikke å forakte...
Fikk en prøve av denne parfymen fra Givenchy tidligere i vinter;
og den lukter fantastisk godt!
En sommerlig negllakk står også på ønskelisten.
(Noen som er i tvil på hva som er favorittfargen min?)
Boka til Manuela ser fantastisk ut;
den hadde passet perfekt inn på kjøkkenet mitt.
En stooor bukett med herlige tulipaner blir heller aldri feil...

Klem

1 kommentar:

  1. Har ordnet meg en ønskeliste jeg også, må jo det jeg om jeg skal "sikre" meg noe jeg liker...ikke så flinke gavekjøpere her i huset;-)

    Godt du likte pianoet mitt i hvitt, det var litt av en jobb så bra det var verdt det!

    God kveld videre til deg!

    SvarSlett

Setter pris på alle koselige og konstruktive kommentarer:)